lauantai 8. syyskuuta 2012

JOULUKALENTERI 2012...

Heips kaikille! Jos haluatte osallistua joulukalenteriini tänä vuonna,niin varailkaahan luukkuja minulta.Varata voit luukut kommentoimalla ja lisäämällä myös s.postiosoitteenne (lähetän teille sitten osoitetietoni).
1.WEBA
2.JONSU
3.SIINA
4.MIUKULA
5.ZIRKONELLA
6.TEEA.K
7.SIINA
8.PIITSU77
9.PIITSU77
10.PIKKU-PEIKKO
11.TEEA.K
12.JONSU
13.MARELO
14.MARELO
15.ZIRKONELLA
16.TEEA.K
17.MARELO
18.PIITSU77
19.PIITSU77
20.PIKKU-PEIKKO
21.TEEA.K
22.WEPA
23.MIUKULA
24.VILIMARIKA
Luukkujen tulisi olla minulla marraskuun loppuun mennessä.Muistakaa laittaa luukun numero mukaan kuoreen.
Ja vielä vinkkinä sen verran ,että pidän kortti askartelusta,suklaasta ,kahvista,runoista ja yllätykset ihan kaikenlaiset ovat kivoja.Viime vuonnakin sain kaikkea ihanaa luukuista   :)   :)

                                        

 

11 kommenttia:

  1. Minulle luukut 4 ja 15. Vastavierailulla siis. =)

    VastaaPoista
  2. Minä nappaan luukun numero 24. :)

    VastaaPoista
  3. Hei! Voisin varata luukut 6, 11, 16 ja 21. Myös minun blogistani löytyy kalentereita.

    VastaaPoista
  4. Hei!
    Varaisin luukut 2 ja 12 :)

    VastaaPoista
  5. Minulle vaikkapa luukku numero 1.
    Minun joulukalenteri löytyy täältä:
    http://neulajavasara.blogspot.fi/p/joulukalenteri.html
    Siellä myös sähköpostini.

    VastaaPoista
  6. Varaan luukut 8. 9. 18. 19. ja 22.
    Minultakin löytyy joulukalentereita, lapsilleni ja itselleni. http://jouluistailoa.vuodatus.net

    VastaaPoista
  7. hei otan luukut8,13 ja 22 ja minulla on myös jkalenteri itselleni

    VastaaPoista

Kiitos,kun jätit kommentin... :)